13 Ocak 2012 Cuma

Yeni bir başlangıç...

İşte uzun zamandır hazırlamayı planladığım bloğumun ilk satırları...Blog yazma fikri Tayland'a seyahatimizden sonra oluşmuştu, edindiğim izlenimleri paylaşmak istiyordum insanlarla.www.geziyorumlari.com sitesini keşfedip ilk gezi yazımı oraya yazınca blog fikri askıya alındı bir süre.

Şimdiyse yaşamımı başka bir ülkede sürdürmem söz konusu olduğundan tekrar gündeme geldi.

Moskova'ya taşınmaya karar verdiğimizde ilk işim şehirdeki yaşamla ilgili araştırma yapmak oldu. Pek fazla kaynak bulduğumu söylemem. Bulabildiklerim oraya çalışmaya gitmiş (ya da gitmeyi planlayan) erkeklerin "malum" konularda forumlarda paylaştıklarından ibaretti. Moskova'da yaşayan bir Türk'ün  deneyimlerini paylaştığı bir blog bulmayı istedim ama bulamadım ne yazık ki. O zaman blog yazmak kaçınılmaz hale geldi.

Yeni yaşamımdaki izlenimleri paylaşmak üzere sizleri beni izlemeye davet ediyorum...

1 yorum:

  1. bahsettiğiniz forumların adreslerini paylaşır mısınız lütfen, gerek oluyor bazen de.

    YanıtlaSil